تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل: ویژن پرو «پیشرفته‌ترین دستگاه الکترونیکی شخصی تاریخ» است

اپل می‌گوید هدست واقعیت ترکیبی ۳٬۴۹۹ دلاری‌اش پیشرفته‌ترین دستگاه الکترونیکی شخصی تاریخ محسوب می‌شود.

اپل شب گذشته در جریان برگزاری کنفرانس WWDC 2023 محصول جدیدی به‌نمایش گذاشت که آغازگر دوران پسا-آیفون است و مهم‌ترین محصول این شرکت در ۱۰ سال اخیر محسوب می‌شود.

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو در زمینه‌ی سخت‌افزار و نرم‌افزار، محصولی رده‌بالا است. این دستگاه از پردازنده‌ی M2 به‌همراه یک تراشه‌ی ویژه به نام R1 بهره می‌گیرد. هدست اپل از سیستم‌عامل اختصاصی visionOS استفاده می‌کند و به دوربین‌های پرتعداد مجهز است.

به گزارش زومیت، اپل عادت دارد که در کنفرانس‌هایش ادعاهایی جاه‌طلبانه مطرح کند. این شرکت شب گذشته مدعی شد ویژن پرو «پیشرفته‌ترین دستگاه الکترونیکی شخصی تاریخ» است.

هدست اپل به دو نمایشگر پرنور 4K از نوع میکرو OLED مجهز است که مجموعا ۲۳ میلیون پیکسل را در خود جای داده‌اند. این دستگاه ازطریق دکمه‌ای چرخان در بین حالت‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده جابه‌جا می‌شود.

بر اساس اعلام اپل، ویژن پرو اوایل سال آینده‌ی میلادی با قیمت ۳٬۴۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل: ویژن پرو «پیشرفته‌ترین دستگاه الکترونیکی شخصی تاریخ» است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..