تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراف عجیب جورجینا درباره پیشنهاد ازدواج رونالدو/ راز تلخ زوج جنجالی

جورجینا رودریگز، نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو، در برنامه نت‌فلیکس به حقایق جالبی درباره ازدواجشان اعتراف کرد.

حقایق باورنکردنی که نامزد رونالدو برای اولین بار فاش کرد! 

جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۱۶ با یکدیگر زندگی می‌کنند اما با وجود علاقه و صمیمتی که میان آن‌ها دیده می‌شود هنوز به صورت رسمی ازدواج نکرده‌اند. در همین خصوص جورجینا با سوال پیشنهاد ازدواج کریستیانو رونالدو مواجه شد و پاسخی صادقانه به آن داد.

حقایق باورنکردنی که نامزد رونالدو برای اولین بار فاش کرد! 

رودریگز در این خصوص گفت که این به او بستگی ندارد. او همچنین گفت که ای کاش روزی این اتفاق بیفتد. این مدل آرژانتینی در برنامه نت‌فلیکس خود، به نام «من جورجینا هستم»، فاش کرد که اغلب توسط دوستانش در مورد ازدواج با رونالدو مورد تمسخر قرار می‌گیرد. او اضافه کرد که جدیدترین آهنگ جنیفر لوپز با نام The Ring باعث افزایش طعنه‌های دوستانش به او شده است.

حقایق باورنکردنی که نامزد رونالدو برای اولین بار فاش کرد! 

رودریگز در مصاحبه با «اسپورتس مانور» گفت: «این موضوع (ازدواج) به من بستگی ندارد. ای کاش… صادقانه بگویم، فکر نمی‌کنم شرایط ما به ناگهان تغییر کند زیرا واقعاً احساس می‌کنم من این شرایط را نیز دوست دارم. من مهمترین چیز را با کریستیانو دارم. بچه‌های فوق‌العاده و عشقی که دریافت می‌کنم. بقیه مسائل مهم نیست. دوستانم همیشه در مورد عروسی با من شوخی می‌کنند. از زمانی که جنیفر لوپز آن آهنگ را درباره «حلقه» منتشر کرد، «When’s the Wedding» (کی ازدواج می‌کنیم؟) خدای من، آنها همیشه برای مسخره کردن من این آهنگ را می‌خوانند.»

حقایق باورنکردنی که نامزد رونالدو برای اولین بار فاش کرد! 

رونالدو نیز یک بار از سوی پیرز مورگان مجری مشهور انگلیسی تحت فشار قرار گرفت که چه زمانی با رودریگز ازدواج خواهد کرد. برنده پنج بار توپ طلا پاسخ داد: «این اتفاق می‌تواند در یک سال، یا شش یا یک ماه آینده رخ دهد. من ۱۰۰۰ درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراف عجیب جورجینا درباره پیشنهاد ازدواج رونالدو/ راز تلخ زوج جنجالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..