تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی اتوبوس در قزوین با سه فوتی و ۲۲ مجروح

آفتاب‌‌نیوز :

حسن اسماعیلی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین در رابطه با این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعتی قبل در نزدیکی عوارضی شماره یک آزادراه قزوین-کرج به وقوع پیوست.  مصدومان این حادثه از سوی آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌های شهید رجایی و رازی قزوین اعزام شدند.

به گفته پلیس راه حاضر در سر صحنه تصادف این اتوبوس از تهران عازم زنجان بوده است.

هنوز علت این حادثه از سوی پلیس راه اعلام نشده است، اما برخی شاهدان این سانحه می‌گویند اتوبوس برای اینکه به یک خودروی سواری برخورد نکند مسیرش را تغییر داده که این اتفاق منجر به واژگونی آن شده است.

لغزندگی همزمان جاده در کنار خطای انسانی نیز در این سانحه مرگبار دخالت داشته است.

هفته گذشته نیز یک اتوبوس مسافربری در همین حوالی واژگون شد که در پی آن ۲ مسافر فوت و بیش از ۲۰ نفر مصدوم شدند.

روز پرحادثه در آزادراه قزوین-کرج

در یک حادثه دیگر نیز که امروز به وقوع پیوست، برخورد ۲ خودروی سواری موجب مصدومیت هشت نفر شد.

این حادثه تصادف بین یک دستگاه سمند با پژو پارس بود که در آزادراه قزوین-کرج اتفاق افتاد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی اتوبوس در قزوین با سه فوتی و ۲۲ مجروح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..