تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیرساخت‌های مرز باشماق برای تردد زائرین اربعین آماده شود

 سیدمجید میراحمدی بعد از ظهر امروز در سومین جلسه ستاد اربعین کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، امسال تعداد زائران اربعین که مرز باشماق را برای تردد انتخاب می‌کنند نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت.

او خاطرنشان کرد: حمل و نقل زائرین در زمان برگشت یکی از مشکلات سال گذشته در مرز باشماق بود که باید برای سال جاری در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور تاکید کرد: باید برای خدمت بیشتر به زائران از تمام ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد.

میراحمدی اذعان کرد: امسال بر خلاف گذشته، کار از شکل تکلیفی خارج شده و استان‌های معین باید بر اساس یک توافق در راستای خدمت به زوار اربعین از استان کردستان حمایت کنند.

او گفت: زیرساخت‌های مرز باشماق برای تردد زائرین اربعین باید تقویت شود و برای این موضوع، وظایف وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مختلف مشخص شده است.

معاون امنیتی، انتظامی وزیر کشور افزود: قطعا امسال به دلیل گرم‌تر شدن هوای کشور، زائرین بیشتری مسیر کردستان و مرز باشماق را برای سفر به کربلا انتخاب کنند و این می‌طلبد که هرچه زودتر زیرساخت‌های لازم در کردستان و مرز باشماق مریوان فراهم شود.

او پیاده‌روی اربعین را یک حماسه عظیم و بی‌نظیر خواند و گفت: همه اقدامات باید تا قبل از اول ماه صفر به پایان برسد و همه چیز مهیای این باشد که بتوانیم به وظایف خود در قبال زائرین عمل کنیم.

میراحمدی اضافه کرد: اربعین موضوعی است که رهبر معظم انقلاب و دولت توجه ویژه‌ای به آن دارند و با شرایطی که در سال گذشته به وجود آمد و تاثیرات آن را شاهد بودیم نیازمندیم روی فرهنگ اربعین بیش از گذشته کار شود، چرا که می‌تواند روی فرهنگ دینی نقش بسزایی داشته باشد.

او افزود: همه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا یک اربعین به یاد ماندنی رقم بخورد و برکات این سفر معنوی را بیش از پیش به جامعه برگردانیم.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: اعزام میلیون‌ها زائر در اربعین حسینی یک کار بزرگ و عملیاتی استثنایی و بی‌نظیر در سطح جهان است و حاصل مجاهدت‌ها، خلاقیت‌ها و تلاش شبانه روزی است.

او تاکید کرد: باید خود را برای تردد روزانه ۳۰۰ هزار نفر از مرز باشماق آماده کنید و این روند و افزایش تردد زائران از این مرز هر ساله افزایش خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیرساخت‌های مرز باشماق برای تردد زائرین اربعین آماده شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..