تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با برنامه Journal اپل، افکار و فعالیت‌های خود را به‌همراه پیشنهادات شخصی ثبت کنید

برنامه‌ی جدید Journal اپل، به‌همراه نسخه‌ی ۱۷ سیستم‌عامل iOS ارائه می‌شود.

اپل رسماً از iOS 17 رونمایی کرد و این سیستم‌عامل قابلیت‌های هیجان‌انگیز مختلفی دردسترس کاربران قرار خواهد داد. iOS 17 علاوه‌بر پوسترهای شخصی تماس و استیکرهای متحرک iMessage، اپلیکیشن جدیدی به‌نام Journal دارد. این برنامه به دارندگان آیفون اجازه می‌دهد دفترچه‌ی بسیار پرکاربردی برای پیگری فعالیت‌های زندگی شخصی خود دردسترس داشته باشند. درحال‌ حاضر کاربران iOS می‌توانند اینکار را با برنامه‌های شخصی‌ثالثی مثل Day One انجام دهند اما Journal اکنون به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل موبایلی اپل ادغام شده است.

به‌نوشته‌ی XDA، برنامه‌ی جدید Journal اپل چند ویژگی جذاب دارد که آن را از سایر برنامه‌های مشابه، متمایز می‌کند. براساس اعلام اپل، این برنامه برای ارائه‌ی پیشنهادات شخصی و الهام‌بخشی به گزارش‌های روزانه‌ی شما، از یادگیری ماشینی بهره می‌برد. این اپلیکیشن می‌تواند تصاویر، اطلاعات پیام‌ها و حتی داده‌های مربوط به تمرین‌های ورزشی را استخراج کند و بدین‌ترتیب ایجاد ژورنال‌های روزانه، به فرآیندی لذت‌بخش‌تر تبدیل می‌شود. علاوه‌براین می‌توانید اعلان‌ها را برای یادآوری ورود به سیستم، فعال کنید.

Journal داده‌های شما را رمزنگاری می‌کند و همه‌ی اطلاعات کاربر روی آیفون او ذخیره می‌شود. این برنامه‌ در سپتامبر ۲۰۲۳ به‌همراه iOS 17 دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با برنامه Journal اپل، افکار و فعالیت‌های خود را به‌همراه پیشنهادات شخصی ثبت کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..