تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان عرضه و قیمت مک بوک ایر ۱۵ اینچی مشخص شد

مک‌بوک ایر جدید با صفحه نمایش ۱۵/۳ اینچی Liquid Retina، پردازنده M2، عمر باتری ۱۸ ساعته و سیستم صوتی با شش بلندگو، در بدنه‌ای نازک، سبک و بدون فن، سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی دنیا لقب گرفته.

به دلیل عدم استفاده از فن در این لپ‌تاپ، طراحی بی‌صدا و قابلیت حمل بالا، از مهم‌ترین فاکتورهای خرید مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی محسوب می‌شوند. سیستم صوتی فراگیر همراه با شش بلندگو در سراسر لپ‌تاپ به همراه دوربین FaceTime HD با کیفیت ۱۰۸۰، شارژر MagSafe و قدرت و سهولت سیستم‌عامل MagSafe Ventura، جدیدترین لپ‌تاپ معرفی شده اپل را به رقیبی بی‌نظیر برای سایر کمپانی‌ها تبدیل کرده.

مک‌بوک ایر جدید با صفحه‌نمایش ۱۵/۳ اینچی Liquid Retina دارای وضوح بسیار بالایی بوده، بنابراین کاربران می‌توانند محتوای بیشتری را مشاهده و تجربه کنند. با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و پشتیبانی از یک میلیارد رنگ، صفحه‌نمایش درخشان Liquid Retina باعث می‌شود که محتوا به طور قابل‌توجهی غنی و پر‌جنب‌و‌جوش به نظر برسد و چیزی که در صفحه به آن نگاه می‌کنیم روشن‌تر و شفاف‌تر از همیشه باشد. این صفحه‌نمایش همچنین دارای ۲ برابر وضوح و ۲۵ درصد روشنایی بیشتر از یک لپ‌تاپ هم‌رده است.

مک‌بوک ایر جدید تنها ۱۱/۵ میلی‌متر ضخامت دارد که آن را به نازک‌ترین لپ‌تاپ ۱۵ اینچی جهان تبدیل کرده است. وزن آن نیز فقط ۳/۳ پوند است، بنابراین فوق العاده قابل‌حمل به‌نظر می‌رسد. مک‌بوک ایر جدید حتی با وجود صفحه‌نمایش بزرگی که دارد بسیار محکم و بادوام است. این لپ‌تاپ همچنین حدود ۴۰ درصد نازک‌تر و کمی سبک‌تر از سایر لپ‌تاپ‌های هم‌رده با قدرت پردازشی تقریبا مشابه یا کمتر است.

مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی با تراشه M2 عملکردی باورنکردنی دارد. این لپ‌تاپ تا ۱۲ برابر سریع‌تر از سریع‌ترین مک‌بوک ایر مبتنی بر اینتل است. در مقایسه با پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی با پردازنده Core i7، مک‌بوک ایر جدید تا دو برابر می‌تواند سریع‌تر عمل کند. همچنین در بخش باتری نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند. عمر باتری این لپ‌تاپ با توجه به صحبت‌های خود اپل چیزی حدود ۱۸ ساعت (۵۰ درصد بیشتر از سیستم‌های مشابه) خواهد بود.

مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی دارای پردازنده قدرتمند ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای بوده که هنگام انجام کارهای گرافیکی با استفاده از موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای، عملکردی روان و بدون مشکل را تجربه خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از ۱۰۰ گیگابایت بر ثانیه به عنوان پهنای باند و ۲۴ گیگابایت رم، مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی برای هر کاری آماده می‌کند.

macOS Ventura تجربه مک را به سطح جدیدی می‌برد، پیام‌ها و ایمیل‌ها بهتر از همیشه هستند، مرورگر سافاری، آینده‌ای بدون رمز عبور را با کلیدهای عبور خود به ارمغان می‌آورد. Continuity Camera ویژگی‌های ویدئو کنفرانس را برای هر برنامه‌ای از جمله Desk View، Center Stage و Studio Light فراهم می‌کند. Stage Manager به‌طور خودکار برنامه‌ها و پنجره‌ها را سازماندهی خواهد کرد، بنابراین کاربران می‌توانند علاوه‌بر تمرکز روی پروژه خود، همه چیز را در یک صفحه کلی نیز ببینند.

کپی لینک

رنگ، قیمت و تاریخ عرضه مک‌بوک ایر ۱۵ اینچی

جدیدترین لپ‌تاپ اپل در ۴ رنگ Midnight، Starlight، Space Gray و Silver موجود خواهد بود که کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۱۲۹۹ دلاری سفارش داده و در زمان عرضه آن به بازار یعنی در تاریخ ۱۳ ژوئن آن را دریافت کنند. البته این لپ‌تاپ با تخفیف ۱۰۰ دلاری برای دانشجویان و کارهای مربوط به تحصیل نیز در دسترس خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان عرضه و قیمت مک بوک ایر ۱۵ اینچی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..