تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف استقلال از آسیا تایید شد!+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «فوتی رنکینگ» که اخبار فوتبال آسیا را به صورت اختصاصی پوشش می دهد و غالبا اخبارش در زمینه لیگ قهرمانان آسیا و سهمیه بندی ها موثق است، خبر مهمی در زمینه فوتبال ایران داد.

این رسانه امروز مدعی شد استقلال به دلیل عدم کسب مجوز حرفه ای از لیگ قهرمانان آسیا محروم شد. طبق اعلام این رسانه پرسپولیس، سپاهان و نساجی حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا قطعی کردند.

حذف استقلال از آسیا تایید شد!+عکس

این رسانه تراکتور را به عنوان جانشین استقلال در مرحله پلی آف گذاشت که تیم تبریزی برای حضور در مرحله گروهی باید با برنده دیدار شارجه با باشوندهارا بنگلادش بازی کند.

پایان پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف استقلال از آسیا تایید شد!+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..