تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لالیگا بالاخره با پیوستن مسی به بارسلونا موافقت کرد

۱۵:۱۰ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۸۶۵۶

۱۵:۱۰ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۸۶۵۶

لالیگا بالاخره با پیوستن مسی به بارسلونا موافقت کرد

دانلود PDF

شوک بزرگ به الهلال عربستان

لالیگا بالاخره با پیوستن مسی به بارسلونا موافقت کرد

دانلود PDF

جراردو رومرو خبرنگار نشریه «اسپورت» اسپانیا در خبری فوری اعلام کرد جلسه مدیران باشگاه بارسلونا با لالیگا به پایان رسید و لالیگا به صورت رسمی با طرح بارسلونا برای تراز مالی اش موافقت کرد.

طبق گزارش‌های رسیده تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی لالیگا موافقت خود را با طرح بارسلونا اعلام می‌کند. با موافقت لالیگا مهمترین بحث یعنی امضای قرارداد با لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی حل می‌شود و این اسطوره می‌تواند به بارسلونا برگردد.

هنوز به صورت رسمی لالیگا موافقت خود را اعلام نکرده و طبق گزارش رسانه‌های اسپانیا ساعات آینده حساس و حیاتی خواهد بود. الهلال عربستان با پیشنهاد نجومی منتظر لغزش بارسلوناست.

طبق گزارش رسانه‌های عربستان، هیاتی از باشگاه الهلال امروز راهی پاریس شده تا امضای قرارداد با این بازیکن را نهایی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لالیگا بالاخره با پیوستن مسی به بارسلونا موافقت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..