تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش رقبای ترامپ؛ مایک پنس هم نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شد

پنس روز دوشنبه مدارک لازم را برای شرکت در رقابت ارائه کرد. وی قصد دارد کارزار انتخاباتی خود را در روز چهارشنبه با رویدادی در شهر دموین واقع در ایالت آیووا که مصادف با تولد ۶۴ سالگی وی است، آغاز کند.

انتظار می‌رود پنس که از زمان پایان کار ترامپ, گاه از او حمایت و گاه از وی انتقاد کرده است، خود را به عنوان نامزد محافظه‌کاران و انجیلی‌های سنتی در انتخابات معرفی کند.

پنس به عنوان معاون رئیس جمهور در کنار ترامپ بود اما از تلاش رئیس جمهور سابق آمریکا برای لغو نتایج انتخابات ۲۰۲۰ که جو بایدن دموکرات در آن پیروز شد، حمایت نکرد.

معاون سابق ترامپ ۲۸ آوریل (هشتم اردیبهشت ماه جاری) در برابر هیات منصفه فدرال که در حال تحقیق درباره تلاش های ترامپ و متحدانش برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است، شهادت داد.

حضور پنس در مقابل هیات منصفه در واشنگتن برای بررسی دقیق اقدامات رئیس‌جمهوری که زمانی وفادارانه به او خدمت می‌کرد، نقطه عطفی در تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا در این پرونده بود و به دادستان‌ها اجازه می دهد که یک گزارش دست اول مهم درباره مکالمات و رویدادهای خاص در چند هفته پیش از حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به کنگره آمریکا بدست آورند.

تارنمای شبکه خبری سی ان ان پیش از اعلام نامزدی مایک پنس، به نقل از وزارت دادگستری آمریکا خبر داد که تحقیقات در مورد احتمال سهل انگاری در نگهداری اسناد طبقه بندی شده مکشوفه در منزل معاون رئیس جمهوری سابق مختومه شده و اتهامی متوجه وی نخواهد بود.

این تصمیم در آستانه اعلام رسمی ورود پنس به کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اتخاذ شده است. مختومه شدن تحقیقات در مورد نحوه نگهداری از این اسناد در منزل پنس، این چهره جمهوریخواه را قادر می سازد تا در نظر رای دهندگان تفاوت های خود با ترامپ را که هدف تحقیقات مشابهی قرار دارد، برجسته تر سازد.

وکیل پنس اوایل زمستان پارسال خبر داده بود که پس از کشف اسناد طبقه بندی شده در منزل جو بایدن، وی از وکیلش خواست تا مدارک وی را نیز بررسی کند. در نتیجه حدود ۱۰ سند طبقه بندی شده در منزل پنس کشف شد.

وی این اسناد را پس از کشف به اف بی آی تحویل داد و این نهاد امنیتی به همراه معاونت امنیت ملی وزارت دادگستری تحقیقاتی را در مورد چگونگی انتقال این اسناد به منزل پنس آغاز کردند. پنس با اعلام آنکه از وجود این اسناد در خانه اش اطلاعی نداشته اذعان کرد که اشتباه هایی رخ داده و مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

افزایش رقبای ترامپ در حالی است که او همچنان کاندیدای اصلی جمهوریخواهان برای رقابت با جو بایدن در سال ۲۰۲۴ است.

مایک پنس هشتمین نفری است که وارد رقابت های مقدماتی انتخاباتی آمریکا می شود. نامزدهای دیگر علاوه بر ترامپ شامل ران دسانتیس، فرماندار تندروی فلوریدا، نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، آسا هاچینسون فرماندار سابق آرکانزاس، ویوک راماسوامی یک کارآفرین، لری الدر مجری رادیو و سناتور تیم اسکات از کارولینای جنوبی می شود.

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش رقبای ترامپ؛ مایک پنس هم نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..