تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه باشگاه استقلال برای جانشینی ساپینتو چیست؟

برنامه باشگاه استقلال برای جانشینی ساپینتو چیست؟

باشگاه استقلال بعد از صدور رای از سوی کمیته انضباطی به شدت از ریکاردو ساپینتو دفاع کرد که این دفاع ، دفاع از شخصیت حقوقی سرمربی تیم استقلال بود و بدین معنی نیست که باشگاه استقلال علاقمند به ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو است.

باشگاه استقلال اگر نیت به ادامه همکاری با ریکاردو ساپینتو داشت، پیش از اینکه این مربی تهران را ترک کند و رای کمیته انضباطی علیه این مربی صادر می‌شد، این قرارداد را تمدید می‌کرد.

گفته می‌شود از بین گزینه‌هایی که برای هدایت تیم استقلال مطرح شد، جواد نکونام به تیم آبی نزدیک شده است و روند مذاکرات خوب پیش می‌رود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مربی به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی خواهد شد.

او پیش از ریکاردو ساپینتو از سوی آجرلو به عنوان گزینه اصلی باشگاه استقلال نام برده شد اما به حضورش در تیم فولاد ادامه داد. در صورت تایید وزارت ورزش و جوانان به زودی جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی می‌شود.

مهدی رحمتی و ساکت الهامی دیگر گزینه‌های هدایت تیم استقلال بودند که در فضای مجازی با استقبال تماشاگران روبرو نشدند و به همین خاطر باشگاه مایل است کار با جواد نکونام را تمام کند. در صورتی که مذاکره با جواد نکونام سرانجام مثبتی نداشته باشد، دوباره استقلال به سراغ یک مربی خارجی خواهد رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه باشگاه استقلال برای جانشینی ساپینتو چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..