تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهمان ویژه مجمع استقلال و پرسپولیس را بشناسید

مهمان ویژه مجمع استقلال و پرسپولیس را بشناسید

برگزاری مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا همین چند ماه گذشته اتفاق مهمی تلقی نمی‌شد چون معمولاً تحولات مدیریتی این دو باشگاه به شکلی دیگر رقم می‌خورد اما از وقتی بحث فرابورس مطرح شده و قضیه لیگ قهرمانان آسیا هم به وجود آمده است، مجامع استقلال و پرسپولیس اهمیتی حیاتی پیدا کرده‌اند و هیچ بعید نیست در این دو مجمع پیش رو اتفاقات مهمی به ویژه برای استقلال رخ دهد.

در همین راستا از مهدی تاج هم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال دعوت شده است تا به عنوان مهمان ویژه در مجمع هر دو باشگاه حضور پیدا کند البته هنوز مشخص نیست که رئیس فدراسیون چنین کاری را انجام می‌دهد یا خیر اما تاج یا به مجمع هیچکدام از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نخواهد رفت یا این که در هر دو مجمع حضور پیدا می‌کند تا بعداً حرف و حدیثی ایجاد نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهمان ویژه مجمع استقلال و پرسپولیس را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..