تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چینی‌ها اولین بشقاب‌‌پرنده‌ برقی جهان را به پرواز درآوردند

اولین بشقاب‌پرنده‌ی الکتریکی جهان در شنژن به پرواز درآمد. این محصول جذاب بار هربار شارژ به‌مدت ۱۵ دقیقه با سرعت ۵۰ کیلومتربرساعت حرکت می‌کند.

اولین بشقاب‌‌پرنده‌ی سرنشین‌دار جهان اولین پرواز خود را در پارک استعدادهای شنژن انجام داد. این وسیله‌ی نقلیه‌ی هوایی به‌طور‌کامل در چین ساخته شده و توجه بسیاری از تماشاگران را به خود جلب کرده است.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، بشقاب‌پرنده‌ی برقی چینی می‌تواند به‌طور‌عمودی برخیزد و فرود بیاید و از این نظر شبیه نمونه‌های نمادین موجود در فیلم‌های علمی‌تخیلی است. یکی از قابلیت‌های خاص این بشقاب‌پرنده نیم‌کره‌ی شفاف مرکزی آن است که به سرنشینان اجازه می‌دهد دید بسیار کاملی از محیط اطراف داشته باشند.

بشقاب‌پرنده‌ی الکتریکی با هربار شارژ ۱۵ دقیقه پرواز می‌کند و تا ارتفاع ۲۰۰ متری از سطح زمین بالا می‌رود. حداکثر سرعت این وسیله‌ی نقلیه‌ی هوای ۵۰ کیلومتر‌برساعت است. از دیگر ویژگی‌های بشقا‌ب‌پرنده‌ی برقی چینی می‌توان به امکان انتقال بدون تأخیر بین حالت رانندگی خودکار و دستی اشاره کرد.

این بشقاب‌پرنده‌ی کم‌نظیر به مجرای ۶ حفره‌ای و ۱۲ موتور ملخی بهره می‌برد؛ به‌همین‌دلیل، قدرت کنترل بسیار زیادی دارد و طراحی نوآورانه‌اش نیز باعث شده است سرنشینان با اطمینان‌خاطر از سفر هوایی خود لذت ببرند.

بشقاب‌پرنده‌ی الکتریکی چینی‌ می‌تواند روی سطح آب نیز حرکت کند. این محصول در شرکت Shenzhen UFO Technology Co. Ltd ساخته شده است؛ برندی که قبلاً پتنت جهانی فناوری بشقاب‌پرنده‌ی برقی را به نام خود ثبت کرده بود. توسعه‌ی پیش‌گامانه‌ی این محصول حاصل تلاش‌ سه‌ساله‌ی تیم تحقیقاتی دانشگاه بی هانگ و دانشگاه پلی‌تکنیک نورث وسترن است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چینی‌ها اولین بشقاب‌‌پرنده‌ برقی جهان را به پرواز درآوردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..