تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح وام قرض‌الحسنه "&am

طرح وام قرض‌الحسنه

به گزارش بورس نیوز، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و توسعه سبد محصولات بر اساس نیاز مشتریان از طریق اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار، تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۲ میلیارد ریال با کارمزد صفر درصد را در قالب طرح آفتاب، عرضه کرد.

متقاضیان دریافت این طرح می‌توانند بر اساس میانگین رسوب سپرده خود از وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه برخوردار شوند.

بر اساس این گزارش، این طرح در شعب منتخب بانه، چهارراه آزادگان سقز، ادب سنندج، شهید شبلی سنندج، بوکان، مهاباد، جزیره قشم، پارسیان، بندرلنگه، مرکزی زاهدان، زابل، امام خمینی (ره)، گنبد، آستارا، تالش و باجه اوز ارائه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح وام قرض‌الحسنه "&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..