تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رگبار باران تا جمعه مهمان این استان ها خواهد بود

رگبار باران تا جمعه مهمان این استان ها خواهد بود

صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه (۱۶ خردادماه) در اردبیل، آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات جنوبی البرز غربی و مرکزی، بخش‌هایی از استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: روز چهارشنبه و پنج شنبه (۱۷ و ۱۸ خردادماه) نیز در مناطقی از شمال غرب، استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق واقع در کرمان، سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از مرکز و جمعه (۲۰ خردادماه) در شمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های البرز شرقی و ارتفاعات جنوب شرق کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز در قم، نیمه جنوبی تهران، جنوب البرز، جنوب و شرق کرمان، جنوب سمنان، شرق و شمال اصفهان، غرب استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان، سه شنبه در بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق، چهارشنبه و پنج شنبه در شمال شرق به‌ویژه منطقه زابل و برخی مناطق سمنان در بعضی ساعات وزش باد شدید، گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز شمال خلیج فارس و از سه شنبه تا پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۶ خردادماه) قسمتی ابری، در برخی ساعت‌ها رگبار و رعدوبرق، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد و گرد و خاک و رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رگبار باران تا جمعه مهمان این استان ها خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..