تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیجیاتو رویداد WWDC 2023 اپل را در فضای متاورس پوشش می‌دهد

کنفرانس WWDC 2023 اپل چند ساعت دیگر برگزار می‌شود؛ رویدادی که تفاوت بزرگی با سال‌های گذشته دارد و پس از سال‌ها گمانه‌زنی، به احتمال زیاد با هدست واقعیت ترکیبی اپل روبه‌رو خواهیم شد که مهم‌ترین محصول این شرکت پس از یک دهه از معرفی آیفون است. حالا ما در دیجیاتو به همین بهانه تصمیم گرفته‌ایم که رویداد WWDC 2023 را علاوه بر فضای پلتفرم‌های همیشگی، در فضای متاورس هم پوشش دهیم.

اگرچه متاورس در مقایسه با زمانی که فیسبوک نامش را به متا تغییر داد، محبوبیت کمتری دارد، اما انتظار داریم هدست واقعیت ترکیبی اپل جان تازه‌ای به آن ببخشد. ما هم در دیجیاتو می‌خواهیم به‌خاطر رونمایی از این هدست ویژه، رویداد WWDC 2023 را با همکاری عصر متاورس در متاورس هم پوشش دهیم.

بنابراین علاوه بر پوشش عادی این رویداد که می‌توانید آن را از طریق این لینک مشاهده کنید، امکان دنبال‌کردن WWDC 2023 در فضای متاورس همراه با دیجیاتو وجود دارد. البته برای حضور در فضای متاورسی دیجیاتو، باید از طریق این فرم، ثبت‌نام کنید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این فضا، محدودیت نفرات دارد، بنابراین هرچه سریع‌تر برای حضور در آن باید اقدام کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیجیاتو رویداد WWDC 2023 اپل را در فضای متاورس پوشش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..