تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد ضعیف تراشه تنسور G3 گوگل در معیار گیک‌بنچ

امکان دارد تعداد هسته‌های تنسور G3 گوگل نسبت‌ به سایر تراشه‌های رقیب گوشی‌های اندروید بیشتر باشد، اما براساس بنچمارک فاش‌شده از سیستم-روی-چیپ مذکور، افزایش تعداد هسته‌ها الزماً منجر به افزایش امتیاز عملکرد آن نمی‌شود. درواقع به‌نظر می‌رسد گوگل در ساخت تراشه‌ی بعدی خود، روی عملکرد آن تمرکز ندارد و شاید این نتایج ضعیف، نشان‌دهنده‌ی نقطه‌ضعف سامسونگ در ساخت پردازنده‌ی مورداشاره باشد.

افشاگر نام‌آشنای خبرهای فناوری، Revegnus با انتشار توییتی، نتیجه‌ی عملکرد تنسور G3 را در معیار گیک‌بنچ به‌ اشتراک گذاشته است. این پردازنده در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای بنچمارک مذکور به‌ترتیب امتاز ۱۱۸۶ و ۳۸۰۹ را به‌ دست آورده؛ اطلاعات فاش‌شده مربوط به ۱۲ آوریل است. بدین‌ترتیب شاید امتیاز تراشه‌ی بعدی گوگل، مربوط به نسخه‌ی اولیه‌ی مهندسی آن باشد و احتمال دارد نسخه‌ی نهایی پردازنده، عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

تنسور G3 از ۹ هسته بهره خواهد برد و طبق گزارش‌های قبلی به‌نظر می‌رسد قدرت عملکرد پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو بار دیگر نسبت‌ به همتایان این گوشی‌ها، کمتر خواهد بود.

البته کاربری به‌ نام MappleGold در بحث توییتری Revegnus اعلام کرد آمار فاش‌شده از عملکرد تنسور G3، جعلی است. بااین‌حال پردازنده‌های سری تنسور گوگل همیشه نسبت‌ به رقبای هم‌رده‌ی خود کندتر هستند و بدین‌ترتیب بسیاری از افراد، ضعیف بودن عملکرد تنسور G3 در گیک‌بنچ را منطقی می‌دانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد ضعیف تراشه تنسور G3 گوگل در معیار گیک‌بنچ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..