تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دی کاپریو، نامزد جدیدش را با مادرش آشنا کرد! /آیا ازدواج نزدیک است؟

دیکاپریو، نامزد جدیدش را با مادرش آشنا کرد! 

شب‌گذشته «لئوناردو دی‌کاپریو» به همراه مادرش و نامزد جدیدش «نیلم گیل» سوپرمدل ۲۸ ساله بریتانیایی حین ترک هتل «چیلترن فایرهاوس» در لندن دیده شدند.

دیکاپریو، نامزد جدیدش را با مادرش آشنا کرد! 

در تصاویری که به صورت اختصاصی برای رسانه پیج‌سیکس فرستاده شده است، درحالی که لئو با پوشیدن ماسک و کلاه سعی در مخفی ماندن از دید پاپاراتزی‌ها را داشت اما نیلم و مادر ۸۰ ساله دیکاپریو بدون هیچ پوششی باهم از هتل خارج شدند.

دیکاپریو، نامزد جدیدش را با مادرش آشنا کرد! 

هفته گذشته در پی برگزاری فستیوال فیلم کَن در فرانسه، دیکاپریو برای اکران فیلم «قاتلان ماه کامل» در این فستیوال حضور داشت. نیلم نیز برای شرکت در فرش قرمز کَن در هتل مارتینز اقامت داشت.

دیکاپریو، نامزد جدیدش را با مادرش آشنا کرد! 

به نقل از منابعی نزدیک آن‌ها در طول برگزاری فستیوال کَن باهم آشنا و به دوستان بسیار صمیمی تبدیل شده‌اند‌. این منبع همچنین ادعا کرد رابطه آن‌ها هنوز جدی نیست و بیشتر شبیه به دو دوست هستند اما لئو شب گذشته نیلم را به مادرش معرفی کرد!

دیکاپریو، نامزد جدیدش را با مادرش آشنا کرد! 

در طی یک سال گذشته پس از جدایی دی‌کاپریو از «کامیلا مورونو» او با مدل‌های بسیاری دیده شده است اما جدی‌ترین رابطه او در طول این چندماه اخیر دوستی با «جیجی حدید» سوپر مدل مطرح امریکایی بوده است.

دیکاپریو، نامزد جدیدش را با مادرش آشنا کرد! 

رابطه آن‌ها در طی چند ماه اخیر بارها دچار فراز و نشیب‌های بسیاری بوده، در دسامبر ۲۰۲۲ منبعی نزدیک به جیجی حدید به پیج سیکس گفت: «جیجی اون انرژی که مدام دنبال لئو باشه نداره، روتین زندگی لئو خیلی متفاوته و جیجی حوصله این تغییرات نداره.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دی کاپریو، نامزد جدیدش را با مادرش آشنا کرد! /آیا ازدواج نزدیک است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..