تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال برد پیت و آنجلینا جولی تمامی ندارد/ این بار آنجلینا متهم شد!

پرونده قلعه میراوال بین برد پیت و آنجلینا جولی که در سال 2016 از هم جدا شدند، همچنان ادامه دارد.

اتهام کینه توزی آنجلینا جولی به برد پیت 

پرونده قلعه میراوال بین برد پیت و آنجلینا جولی که در سال 2016 از هم جدا شدند، همچنان ادامه دارد. بازیگران مشهور برد پیت و آنجلینا جولی در سال 2016 به رابطه خود پایان دادند. ناسازگاری شدید دلیل طلاق این زوج عنوان شد.

اتهام کینه توزی آنجلینا جولی به برد پیت 

از طرف دیگر آنجلینا جولی که برد پیت را به آزار فیزیکی متهم کرده بود، پس از جدایی از او حضانت شش فرزندشان را بر عهده گرفت. با این حال پیت و جولی هم‌چنان برای قلعه میراوال واقع در جنوب فرانسه که در سال 2008 خریداری کردند، به دادگاه می‌روند.

اتهام کینه توزی آنجلینا جولی به برد پیت 

آنجلینا جولی از برد پیت برای دریافت 250 میلیون دلار شکایت کرد. از سوی دیگر برد پیت مدعی شد که آنجلینا جولی در پی فروش خانه به یک غریبه بوده تا به او آزار برساند و علیه آنجلینا جولی شکایت کرد.

اتهام کینه توزی آنجلینا جولی به برد پیت 

در یک شبکه تلویزیونی با حضور وکلای برد پیت، اظهاراتی علیه آنجلینا جولی را مطرح کردند. در این اسناد برد پیت ، آنجلینا جولی را متهم به کینه توزی کرده است. همچنین ذکر شد که اقدامات جولی غیرقانونی بوده و هدفش آسیب رساندن به برد پیت و ثروتمند کردن خود بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال برد پیت و آنجلینا جولی تمامی ندارد/ این بار آنجلینا متهم شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..