تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست رد شکیرا به تلاش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن دل او

بر اساس شنیده ها، بعد از پایان رابطه عاشقانه ی ۱۱ ساله ی شکیرا با پدر ۲ فرزندش، جرارد پیکه، حالا یکی از مردان بازیگر تراز اول هالیوود در تلاش است تا دل این خواننده ی مشهور را به دست آورد. اما با آنکه این بازیگر یکی از خوش چهره ترین مردان دنیا است، اما شکیرای ۴۶ ساله به این رابطه بی میل است و حتی از او خواهش کرده دست از رفتارهای عاشقانه ی خود بردارد.

تام کروز شیفته ی شکیرا شده است

اینطور که گفته می شود تام کروز بعد از دیدن شکیرا در حاشیه ی مسابقات فرمول یک ِ میامی «حسابی شیفته» ی شکیرا شده و از آن زمان برای ابراز کردن علاقه ی خود به او سخت در تلاش بوده است.

شکیرا و تام کروز ماه گذشته در جریان این مسابقه با یکدیگر دیده شدند و تصاویر منتشر شده از آن ها نشان می داد خنده کنان با یکدیگر در حال صحبت بودند. و گرچه برای خانم خواننده همه چیز به همان دیدار ختم شده، اما گفته می شود آقای بازیگر مایل است همه چیز وارد مرحله ی دیگری شود.

بر اساس شنیده ها، کروز به شدت مجذوب شکیرا شده و حتی بعد از آن دیدار برای او دسته گل فرستاده است.

به گفته ی یک منبع، کروز ۶۰ ساله بعد از دیدارش با خانم خواننده «از خود بی خود» شده بود و همان حال بعد از آشنایی با همسرش سابقش، کیتی هولمز را داشت.

شکیرا اما به کروز به چشم شریک عاطفی نگاه نمی کند

گرچه گفته می شود شکیرا در جریان آن مسابقه از مصاحبت با کروز لذت برده و او به نظرش مرد واقعاً خوبی آمده بود، اما بر اساس شنیده ها، شکیرا به خود و او به چشم یک زوج نگاه نمی کند.

به گفته ی یک منبع، شکیرا در حال حاضر به دنبال روابط عاشقانه نیست و می خواهد تمرکز خود را روی بزرگ کردن ۲ پسرش بگذارد. گفته می شود او حتی از کروز «خواهش کرده» که از ابراز علاقه به او دست بردارد.

این منبع گفته خانم خواننده قصد «خجالت زده کردن یا رنجاندن» کروز را ندارد اما هیچ کشش یا علاقه ای از سمت او وجود ندارد و با کروز صرفاً دوستانه رفتار کرده بود. همچنین به گفته ی این منبع، علیرغم همه ی تعریف و تمجیدها از سوی کروز، شکیرا علاقه ای به رابطه عاشقانه با او ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست رد شکیرا به تلاش های عاشقانه تام کروز برای به دست آوردن دل او»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..