تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تندبادی با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت امروز قم را در می‌نوردد

سعید اسماعیلی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم از وزش تندبادی با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت در قم خبر داد و گفت: وزش تند باد در عصر امروز خیزش گرد و خاک را به همراه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم  افزود: از عصر امروز افزایش ابر، رگبار پراکنده و رعد و برق را در استان شاهد خواهیم بود.

 اسماعیلی گفت: بارش‌ها عمدتا در مناطق غرب استان مانند دستجرد و جنوبی استان مانند کهک مشاهده خواهد شد، اما احتمال کشیده شدن این موج به مرکز استان نیز وجود دارد.

کارشناس هواشناسی قم اضافه کرد: برای روز سه شنبه نیز وضعیت مشابه امروز را پیش بینی می‌کنیم، اما شدت وزش باد و میزان بارش کمتر خواهد شد.

اسماعیلی ، حداقل و حداکثر دمای امروز قم را به ترتیب ۲۲ و ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان افزود: برای فردا نیز حداقل و حداکثر دمای ۲۲ و ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر را پیش بینی می‌کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تندبادی با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت امروز قم را در می‌نوردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..