تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رواج بی بندوباری زمینه ساز اغتشاش در کشور است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد در حرم مطهر با بیان این مطلب گفت: امروز می‌بینیم کسانی که مقابل رهبر انقلاب اسلامی می‌ایستند که زمانی از امام خمینی (ره) حکم انتصاب گرفته بودند، اما این افراد باید متوجه باشند که اگر از رهبر انقلاب فاصله بگیرند همچون بانیان مسجد ضرار خواهندبود.

حجت الاسلام ذوالنوری ضمن بیان وقایعی از تاریخ صدر اسلام گفت: دشمنانی که مقابل پیامبر اسلام ایستاده بودند از کافران بودند و برخورد با آن‌ها چندان دشوار نبود، اما در زمان امام علی علیه السلام دشمنان در ظاهر مسلمان بودند و نبرد با آن‌ها زانوی یاران امیرالمومنین را شل می‌کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه به لایحه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی نمی‌تواند قانونی خلاف حکم خدا و ارزش‌های مردم را به تصویب برساند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به ضرورت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب گفت: ۲۶ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و باید با عزم بیشتری در این زمینه فعالیت می‌کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد زمینه اغتشاش در کشور با رواج بی بندوباری و بدحجابی گفت: باید با بی حجابی‌ها برخورد شود و همه باید دست به دست هم دهیم تا این پدیده شوم هرچه سریعتر کنترل شود.

حجت الاسلام ذوالنوری در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان از دریچه اقتصادی بدنبال ضربه زدن به کشور هستند و باید با عزم دولت انقلابی و اقدامات مناسب، فشار‌ها از روی مردم برداشته شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به طرح دولت برای اختصاص کالا برگ برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی اشاره کرد و افزود: دشمن همواره از مردم ما ضربه خورده و امروز بر مسائل اقتصادی تمرکز کرده و ما باید با روحیه‌ای انقلابی و ولایی و تکیه بر توان داخلی از این مشکلات عبور کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رواج بی بندوباری زمینه ساز اغتشاش در کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..