تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار نماینده مجلس درباره پیامدهای خطرناک ملی اجرای «وعده» عحیب محسن رضایی

علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: آقای رضایی در جریان سفر روزهای گذشته خود به سمنان طی سخنرانی در جمع مردم این شهر، وعده انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را مطرح کرده است. وی افزود: این وعده در حالی داده شده است که انتقال آب دریای خزر بارها از سوی مسئولان سازمان محیط زیست مورد نقد قرار گرفته و بسیاری از کارشناسان این حوزه درباره مخاطرات محیط زیستی و عواقب جبران ناپذیر این مسئله به مسئولان دولتی هشدار داده‌اند. نماینده ساری در مجلس خاطرنشان کرد: در صورت انتقال آب دریای خزر به استان‌های مرکزی بدون شک اکوسیستم و شاخص‌های زیست محیطی استان‌های شمالی بویژه مازندران به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه منابع آبی استان از جمله آب سد شهید رجایی، آبروان‌ها و آب شرب شهری در استان مازندران در میان مدت دچار تنش می‌شود. بابایی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اینکه دریای خزر به عنوان تنها دریای محصور در دنیا به شمار می‌رود، اگر منابع آبی این دریا به نقاط دیگر منتقل شود، در بلند مدت منجر به کاهش سطح آب دریا خواهد شد که این مسئله نیز قطعا اثرات سویی را به اکوسیستم منطقه وارد می‌کند.وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان مازندران با هرگونه تغییر در اکوسیستم منطقه مخالف است، تاکید کرد: از مسئولان دولت این انتظار می‌رود که با طرح برخی وعده‌های غیرکارشناسی موجب تشویش اذهان عمومی و بروز اختلافات میان استانی نشوند.

ییشتر بخوانید:


۲۱۲۲۰




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار نماینده مجلس درباره پیامدهای خطرناک ملی اجرای «وعده» عحیب محسن رضایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..