تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتانیاهو: آژانس اتمی در برابر ایران تسلیم شده است

 نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل آژانس اتمی را به تسلیم شدن در برابر ایران متهم کرد. 

به گزارش فارس، طبق گزارش خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو مدعی شده آژانس اتمی با خطر تبدیل شدن به یک سازمان سیاسی و غیرمرتبط روبرو است. 

 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی خود که سه‌شنبه هفته گذشته منتشر شد مختومه شدن چند پرونده از ادعاهای مطرح‌شده علیه ایران را تأیید کرد. 

آژانس از جمله در آن گزارش تصریح کرده بود توضیحات ایران درباره ادعاهای وجود ذرات اورانیوم ۸۴ درصدی در یک سایت در ایران با ارزیابی‌های انجام‌شده توسط بازرسان این نهاد بین‌المللی ناهمخوان نبوده است.

در بخشی از گزارش آمده است: «آژانس به اطلاع ایران رساند که بعد از ارزیابی داده‌ها به این ارزیابی رسیده که اطلاعات ارائه‌شده با توضیحات ایران ناهمخوان نبوده است و آژانس در این مرحله سوالات بیشتری در این خصوص ندارد.» 

در این گزارش همچنین تصریح شده که آژانس تحقیقات خود درباره کشف اورانیوم با منشا انسانی در مریوان را نیز بسته است. منابع نزدیک به اسرائیل بارها مدعی شده بودند که مریوان یکی از سایت‌های هسته‌ای مخفی ایران است که در جهت ساخت سلاح فعالیت می‌کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتانیاهو: آژانس اتمی در برابر ایران تسلیم شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..