تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر انقلاب: انتخابات آینده بسیار مهم است / دشمن از همین حالا توپخانه خود را روشن کرده؛ مشغول بمباران انتخاباتی است که هنوز ۹ ماه تا زمان آن فاصله داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر انقلاب گفتند: یکی از شیوه های دشمن بدبین کردن مردم به انتخابات است که من درباره انتخابات آخر سال بعدا عرایضی خواهم کرد. 

به گزارش «انتخاب»، آیت‌الله خامنه‌ای در سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب با اشاره به انتخابات پیش رو گفتند:این انتخابات انتخابات بسیار مهمی است و دشمن از همین حالا توپخانه خود را به سمت انتخابات روشن کرده و مشغول بمباران انتخاباتی است که هنوز حداقل ۹ ماه تا آن انتخابات فاصله داریم.

ایشان افزودند: انشاءالله ملت ایران و جوانان عزیز این بیداری، هوشیاری، انگیزه، ایمان وامید را روز به روز افزایش دهند و دشمن را ناکام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر انقلاب: انتخابات آینده بسیار مهم است / دشمن از همین حالا توپخانه خود را روشن کرده؛ مشغول بمباران انتخاباتی است که هنوز ۹ ماه تا زمان آن فاصله داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..