تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکنون حدود ۵۲ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان ارشد انتخاب رشته کرده‌اند

۱۰:۵۱ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۷۸۲۸

۱۰:۵۱ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۷۸۲۸

تاکنون حدود ۵۲ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان ارشد انتخاب رشته کرده‌اند

دانلود PDF

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تاکنون حدود ۵۲ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان ارشد انتخاب رشته کرده‌اند

دانلود PDF

علیرضا کریمیان مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و تا کنون ۵۲ هزار نفر انتخاب رشته کرده اند.

به گفته وی  در  آزمون کارشناسی ارشد سال جاری ۳۵۵ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و طبق برنامه ریزی انجام شده، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۶ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام به انتخاب رشته کنند.

او بیان کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است نیز از روز چهارشنبه مورخ ۱۰ خرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دریافت شد.

او ادامه داد: متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته نیز از ۱۱ خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

او گفت: در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۷۱ هزار و ۵۲۸ نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۵۵ هزار نفر زن و ۲۱۶ هزار و ۵۲۸ نفر مرد بودند که در ۶ گروه آزمایشی و ۱۳۴ کدرشته به رقابت پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکنون حدود ۵۲ هزار نفر از پذیرفته‌شدگان ارشد انتخاب رشته کرده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..