تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد فرصتی دیگر برای دفاع از پایان‌نامه رزیدنت‌های سال آخر

۲۳:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۷۴۰۳

۲۳:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۷۴۰۳

ایجاد فرصتی دیگر برای دفاع از پایان‌نامه رزیدنت‌های سال آخر

دانلود PDF

ایجاد فرصتی دیگر برای دفاع از پایان‌نامه رزیدنت‌های سال آخر

دانلود PDF

 براساس تصمیم شورای آموزش پزشکی و تخصصی، فرصت ارفاقی برای رزیدنت‌هایی سال آخری که موفق به دفاع از پایان خود نشده‌اند، لحاظ شده است. دکتر محسن عباسی، مشاور دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در نامه‌ای خطاب به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، این تصمیم را اعلام کرده است.

در نامه مشاور دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی آمده است:

 نظر به درخواست دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مبنی بر اعطای فرصت ارفاقی برای دفاع از پایان‌نامه جهت شرکت‌کننداگن آزمون گواهینامه تخصصی در چهل‌ودومین دوره آزمون‌های ارتقاء_گواهینامه تخصصی، بدینوسیله اعلام می‌دارد موضوع مذکور در کمیسیون موارد خاص معاونت آموزشی مورخ ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ مطرح و طبق تصمیم متخذه در کمیسیون مذکور، افراد ذی‌ربط حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۲ جهت دفاع از پایان‌نامه فرصت خواهند داشت. مقتضی است دستور فرمائید اقدمات، اطلاع‌رسانی و هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت صورت گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد فرصتی دیگر برای دفاع از پایان‌نامه رزیدنت‌های سال آخر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..