تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه دریافت سوالات کارشناسی ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سوال

۱۳:۲۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۷۱۵۳

۱۳:۲۷ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

۸۴۵۷۱۵۳

نحوه دریافت سوالات کارشناسی ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سوال

دانلود PDF

نحوه دریافت سوالات کارشناسی ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سوال

دانلود PDF

علی صدر سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور از دریافت سؤالات پیشنهادی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال ۱۴۰۳ از طریق سامانه طراحان سوال خبر داد.
علی صدر با اعلام این خبر گفت: در نظر است برای آزمون‌های ورودی سراسری مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که در اسفند امسال برگزار خواهد شد، جمع‌آوری سؤالات از اعضای هیئت علمی از طریق سامانه طراحان سؤال سازمان سنجش انجام شود به همین علت مکاتباتی برای اطلاع رسانی به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی صورت گرفته است.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه کمیته سیاست‌گذاری آزمون‌های الکترونیک سازمان سنجش از اعضای هیئت علمی دعوت شده است ضمن عضویت در «سامانه طراحان سؤال» سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس https://iais.sanjesh.org در طراحی سؤال برای آزمون‌های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشارکت کرده و سؤالات مورد نظر خود را با توجه به سرفصل‌های موجود در سامانه تا ۴ تیر سال جاری از طریق این سامانه ارسال کنند.
وی در پایان با اشاره به فرایند بررسی سؤالات ارسالی، افزود: سؤالات ارسالی پس از ثبت در مخزن سامانه و طی شدن فرایند داوری و ارزیابی در بانک سؤالات الکترونیک قرار خواهد گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه دریافت سوالات کارشناسی ارشد و دکتری از طریق سامانه طراحان سوال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..