تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یحیی گل محمدی چگونه استقلال را شکست داد؟

یحیی گل محمدی چگونه استقلال را شکست داد؟

سرمربی پرسپولیس در تازه ترین مصاحبه خود ضمن اشاره به کار انگیزشی خودش پیش از دیدار با استقلال، گفت: بعد از قهرمانی در لیگ مقابل هوادار در نیمه نهایی جام حذفی قرار گرفتیم. بازی سختی داشتیم. بازیکنان در حال و هوای قهرمانی لیگ بودند و کیفیت قبل را نداشتند، ولی نیمه اول دو گل زدیم و به هر طریقی بود بازی را رد کردیم. پس از قهرمانی در لیگ مشکل انگیزشی داشتیم که بتوانیم جام دوم را بگیریم. مربیان در این شرایط نگران سطح انگیزشی بازیکنان هستند. خودم روی این مسائل فکر کردم و مصاحبه‌ای که ساپینتو درباره بیرانوند انجام داد، دستاویز خوبی برای ما شد و توانستیم از آن استفاده کنیم. قرار دادن بیرانوند مقابل هواداران کار خوب و حرفه‌ای نبود. ما در سخت‌ترین شرایط فوتبال‌مان این اتفاق را نداشتیم. شاید ساپینتو مستقیم صحبت نکرد، ولی از هواداران استقلال خواسته بود جوی برای بیرانوند به وجود بیاورند. جو مسمومی برای بیرانوند ایجاد شد و توهین‌های زیادی صورت گرفت. همین کار باعث شد بازیکنان با انگیزه بیشتری دنبال قهرمانی باشند. استوری حمایتی از بیرانوند روز بازی منتشر شد و خواستیم به خاطر او جام را بگیریم. بازیکنان نیز بازی خوبی انجام دادند و توانستیم از لحاظ فنی و روحی و روانی خودمان را به حریف غالب کنیم و جام را نیز به علی (بیرانوند) تقدیم کردیم.

بدین ترتیب سرمربی پرسپولیس راز غلبه دوباره در دربی فینال حذفی را لو داد که عامل اصلی آن مصاحبه پیش از بازی ریکاردو ساپینتو بوده است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یحیی گل محمدی چگونه استقلال را شکست داد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..