تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۱۲ خرداد ۱۳۷۹؛ عبدالله نوری در زندان روزه می‌گیرد؛ از عید به او مرخصی نداده‌اند

خاطرات هاشمی رفسنجانی: به خاطر اینکه چند روز تعطیلی در پیش داریم، برخلاف روال عادی پنج شنبه‌های دیگر به دفترم رفتم و تا عصر آنجا کار کردم. محسن گفت آقای علیرضا نوری برادر آقای عبدالله نوری گفته، وضع و حال آقای نوری در زندان خوب نیست؛ روزه میگیرد و از عید تاکنون به او مرخصی نداده اند درد گردن که سابق، داشته عود کرده برای رفتن به بیمارستان جهت معالجه استمداد، نمود؛ گفتم، به آقای [غلامحسین]محسنی اژه‌ای دادستان دادگاه ویژه روحانیت بگوید که موافقت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۱۲ خرداد ۱۳۷۹؛ عبدالله نوری در زندان روزه می‌گیرد؛ از عید به او مرخصی نداده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..