تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نخبگان به عنوان الگوهای شایسته برای جامعه

ابراهیمی گفت: مسیر درستی که در راستای نکوداشت فرهیختگان دانشگاهی آغاز شده باید ادامه یابد و سرآمدان به‌عنوان الگو‌هایی شایسته به جامعه معرفی شوند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان افزود: هر شخصی ممکن است در زمینه‌ای متخصص و ممتاز باشد، مسیر درستی که در راستای نکوداشت فرهیختگان دانشگاهی آغاز شده است باید ادامه یابد.

وی اظهار کرد: سرآمدان به‌عنوان الگو‌هایی شایسته به جامعه معرفی شوند، در واقع ایشان هستند که باید استعداد‌های برتر و نخبگان را فارغ از هر معدل و نمره‌ای بشناسند و معرفی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نخبگان به عنوان الگوهای شایسته برای جامعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..