تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم جواب دندان شکن محسن چاوشی به منتقدانش ! / صدای واقعی اش را منتشر کرد

محسن چاوشی در ابتدای دهه هشتاد به شهرت رسید و رفته رفته بر محبوبیت اش افزود. اما این شهرت برای او دردسرهایی را به بار آورد. برخی از رسانه ها و کاربران فضای مجازی در طول دو دهه اخیر مدعی شده اند که صدای محسن چاوشی واقعی نیست. آن ها همواره ادعا می کردند که محسن چاوشی با کمک نرم افزار صدایش را دستکاری می کند تا به شکل کنونی در بیاید. اما ویدئویی که در شبکه های اجتماعی از اجرای زنده محسن چاوشی منتشر شده، تمام این ادعاها را رد می کند. او نشان داده که صدایش کامپیوتری نیست و شایعات دو دهه اخیر صحت ندارد.

منبع: وقت صبح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم جواب دندان شکن محسن چاوشی به منتقدانش ! / صدای واقعی اش را منتشر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..