تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

5/5 - (1 امتیاز)

بازی System Shock را می‌توانیم نسخه بازسازی شده کامل نسخه اصلی بدانیم که در سال ۱۹۹۴ عرضه شده بود. گیم‌پلی بازی توسعه پیدا کرده و گرافیک کاملا جدید HD داریم که حس بسیار خوبی به شما القا خواهد کرد. سیستم کنترلی بازی به‌روزرسانی شده و با رابط کاربری اصلاح شده‌ای هم مواجه هستیم. صداها و موسیقی بازی کاملا جدید شده و ترکیبی هیجان انگیز را به شما ارائه خواهد داد. صدا پیشه اصلی شخصیت شودان هم که یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های منفی بازی را هم دارد، در این اثر حضور پیدا کرده است.

System Shock Remake PC-GOG | FitGirl Repack

دانلود-بازی-System-Shock

این بازی سر آغازی برای ظهور مجموعه‌هایی مانند بایوشاک بوده و از این نظر اهمیت بسیار بالایی دارد. شودان در این بازی هوش مصنوعی روانی کنترل ایستگاه سیتادل را به دست گرفته و خدمه را هم به ارتشی از سایبورگ‌ها و جهش یافته‌ها تبدیل می‌کند. او کنون قصد دارد که همین کار را با زمین هم انجام دهد. حال شما باید در اعماق یک ایستگاه فضایی که به جهنم رفته است، به کاوش و مبارزه بپردازید. از نابودی بشریت جلوگیری کرده و شودان را به سمت مرگ راهنمایی کنید. مبارزه شما تا مرگ در اعماق فرضا ادامه پیدا می‌کند و باید با نیروهای هوش مصنوعی که دیوانه شده‌اند، روبرو شوید.

تصاویر-بازی-System-Shock-Remake تصاویر-بازی-System-Shock-Remake تصاویر-بازی-System-Shock-Remake تصاویر-بازی-System-Shock-Remake تصاویر-بازی-System-Shock-Remake تصاویر-بازی-System-Shock info

A first-person fight to the death in the depths of space!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit only)

Processor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or better

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit only)

Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی System Shock Remake برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..