تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی CONVERGENCE – A League of Legends Story برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی CONVERGENCE A League of Legends Story در شهری پراکنده جریان داشته و در نقش اکو قرار می‌گیرد که یک مخترع جوان بوده و دستگاهی برای عقب بردن زمان دارد. او و دوستانش باید با همدیگر همکاری کرده و شهرشان را ایمن نگه دارند. با آشکار شدن خطر و اسرار دیگر، اکو متوجه می‌شود که نمی‌تواند به کسی اعتماد کند و حتی خودش هم غیر قابل اعتماد است. یک اکشن و پلتفرمر جذاب تک نفره و دو بعدی داریم که داستان جذابی داشته و به لطف توانایی اکو در سفر به فضا و زمان، مبارزات پویا و فرصت‌های اکتشافی منحصر به فردی در آن جریان پیدا می‌کند.

CONVERGENCE: A League of Legends Story™ PC-RUNE | FitGirl Repack

دانلود-بازی-CONVERGENCE

باید برای نجات آینده زائون تلاش کرده و با بازگرداندن زمان به عقب، ماموریت خود را تکمیل کنید. از دانش خود برای تطبیق رویکرد خود با هر چالش دیگری استفاده کرده و دشمنان خود را کنار بگذارید. مبارزات سیال و پویایی را می‌بینیم که به زمان بندی و موقعیت یابی دقیق پاداش ارائه خواهد داد. می‌توانید با قهرمانان خود ملاقاتی داشته و نقاطی از شهر را پیدا کنید که قبلا دیده نشده بودند. قهرمانان League of Legends وارد نبردها شده و توانایی‌های جدیدی را به شما ارائه می‌کنند. یک سری نبردهای انفجاری هم داریم که شما را با رقبای خاص روبرو خواهد کرد.

اسکرین-شات-بازی-CONVERGENCE اسکرین-شات-بازی-CONVERGENCE اسکرین-شات-بازی-CONVERGENCE اسکرین-شات-بازی-CONVERGENCE اسکرین-شات-بازی-CONVERGENCE اسکرین-شات-بازی-CONVERGENCE info

Traverse the sprawling city of Zaun as Ekko, a young inventor with a device to manipulate time, in this story-driven action platformer. Collect parts, craft gadgets, and unlock abilities—then rewind time to adapt your approach to every new challenge.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-2300 @2.80 GHz (4 cores), AMD FX-4350 @4.20 GHz (4 cores)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 550 Ti (1 GB), Radeon HD 5770 (1 GB), Intel UHD Graphics 730

Storage: 5 GB available space

Additional Notes: 30 FPS (1080p, Low setting)

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-2550K, 3.40 GHz (4 cores), AMD FX-8350, 4.00 GHz (8 cores)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 460 (2 GB), Radeon HD 7770 (2 GB), AMD Radeon Vega 11

Storage: 5 GB available space

Additional Notes: 60 FPS (1080p, High settings)

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه RUNE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه RUNE یا Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی CONVERGENCE – A League of Legends Story برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..