تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی After Us برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

مهم‌ترین خصیصه بازی After Us موسیقی متن اورجینال و بسیار جذاب آن است. این موسیقی توسط دانیل المز ساخته شده است و متشکل از ۴۶ آهنگ با مدت زمان بیش از ۳ ساعت است. یک کاوش احساسی و امیدوارانه خواهیم داشت که بازیکنان می‌توانند با همراهی آن به سمت هدف نهایی حرکت کنند. شما نقش گایا را برعهده خواهید داشت که یک روح زندگی بوده و باید در محیط‌های پلتفرمینگ خیره کننده حرکت کنید. این محیط در دنیایی انتزاعی جریان داشته و باید روح حیوانات منقرض شده را نجات دهید.

After Us PC-ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-After-Us

بیاد داشته باشید که این موجودات از سرنوشت نهایی خودشان آگاهی ندارند و هر کدام گرفتار یک چالش شده‌اند. به‌طور مثال، آخرین نهنگ جهان در زوبین گرفتار شده و آخرین عقاب جهان هم در قفس دیده می‌شود. آخرین گوزن در معرض شکار بوده و همین‌طور حیوانات در معرض انقراض دیگری هم در مشکلات اساسی گرفتار شده‌اند. یک سری احساسی در این بازی داریم که به تنهایی می‌توانید زندگی را به سیاره بازگردانید. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به توانایی‌های پلتفرمینگ گایا اشاره کنیم که امکان کشف محیط‌های جدید و فرار از تله‌های مرگبار را به شما خواهد داد. باید پیشروی خود را ادامه داده و پاداش نجات دادن حیوانات را دریافت کنید.

اسکرین-شات-بازی-After-Us اسکرین-شات-بازی-After-Us اسکرین-شات-بازی-After-Us اسکرین-شات-بازی-After-Us اسکرین-شات-بازی-After-Us اسکرین-شات-بازی-After-Us info

Explore the corners of a surrealistic post-human world to give life on Earth a second chance in this touching story about sacrifice and hope.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-8400 or AMD Ryzen 3 3100

Memory: 12 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1050 Ti or GeForce GTX 960 or Intel Arc A750 or AMD Radeon RX 380 X

Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i7-8700 or AMD Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1070 Ti or GeForce RTX 3060 or AMD Radeon RX Vega 56

Storage: 30 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی After Us برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..