تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Occupy Mars The Game برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Occupy Mars The Game در سبک بقای فنی و جهان باز بوده و در مورد استعمار مریخ خواهد بود. بازیکنان در این اثر می‌توانند از امیدوار کننده‌ترین فناوری‌ها استفاده کرده و در راستای هدف تبدیل شدن بشر به گونه‌ای چند سیاره‌ای کار کنند. شما باید پایگاه خود را ساخته و ارتقا دهید. مناطق جدید را در بازی کشف کرده و عملیات معدن را هم به سرانجام برسانید. می‌توانید آب را در این اثر بازیابی کرده و اکسیژن مورد نیاز خود را تولید کنید. محصولات کشاورزی را هم پرورش داده و قطعات شکسته را هم تعمیر کنید. باید یاد بگیرید که چگونه در مریخ زنده مانده و ماموریت‌های خود را جلو ببرید.

Occupy Mars: The Game (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Occupy-Mars-The-Game

پایگاه خود را ساخته و ارتقا داده و اطمینان حاصل کنید که آب، اکسیژن، نیرو و غذای کافی برای زنده ماندن شما وجود خواهد داشت. گلخانه‌ها، مخازن اکسیژن، ژنراتورهای سوخت ایجاد کرده و تمام لوله‌ها و کابل‌ها را به همدیگر وصل کنید. باید مدیریت صحیح کابل‌ها را به خاطر سپرده و غذای منحصر به فرد خود را پرورش دهید. قطعات شکسته را با استفاده از قطعات و ابزارهای الکترونیکی واقعی تعمیر کرده و اصول اولیه لحیم کاری را هم بلد باشید. باید از هوای گرم و ابزارهای دیگر اندازه گیری الکترونیکی بهره برده و جزئیات تعمیراتی را پیاده سازی کنید.

تصاویر-بازی-Occupy-Mars-The-Game تصاویر-بازی-Occupy-Mars-The-Game تصاویر-بازی-Occupy-Mars-The-Game تصاویر-بازی-Occupy-Mars-The-Game تصاویر-بازی-Occupy-Mars-The-Game تصاویر-بازی-Occupy-Mars-The-Game info

Survive and colonize Mars in a highly technical, open-world sandbox game. Build and upgrade your base, discover new regions, conduct mining operations, retrieve water, generate oxygen, grow crops, and fix broken parts.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-6400 / AMD Ryzen 5 1500X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: RX 570 4GB VRAM / GeForce GTX 970 4GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: System requirements may change during the development of the game.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-6600K / AMD Ryzen 5 2600X or better

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1070 8GB VRAM or better

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: System requirements may change during the development of the game.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Occupy Mars The Game برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..