تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیرچه عجیب مرد پراید سوار به کانال آب در اصفهان / تیم غواصی وارد عمل شد + عکس

به گزارش رکنا، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه سقوط خودرو در کانال آب گفت: در ساعت ۲ و ۳۵ دقیقه بامداد امروز 11 خرداد ماه با اعلام اهالی روستای کبجوان واقع در شرق اصفهان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اصفهان، سقوط یک خودروی پراید به همراه راننده ۲۶ ساله به داخل کانال آب اطلاع داده شد.

کاوه آهنگران با بیان اینکه بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ۲ ایستگاه ۲۳ و ۵ همراه با کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند، بیان کرد: با سرعت عمل سریع آتش‌نشانان غواص، راننده این خودرو سالم از آب خارج شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: از شهروندان تقاضا داریم در اینگونه مسیرها سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی را مدنظر داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیرچه عجیب مرد پراید سوار به کانال آب در اصفهان / تیم غواصی وارد عمل شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..