تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت مسافران از محدودیت پروازهای تور کیش و قشم از مشهد ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد سفر به جنوب کشور در سال ۱۴۰۲ برای مشهدی‌ها کمی چالش‌برانگیز باشد. ازیک‌طرف چارترکننده‌ها فقط به برخی از مسافران تور کیش از مشهد پرواز برگشت با نرخ مصوب ارائه می‌دهند. از طرفی دیگر برای سفر به قشم نیز پرواز مستقیم از مشهد وجود ندارد. به همین دلیل بایستی به‌صورت غیرمستقیم این سفر را انجام داد. مسافران از این محدودیت‌ها ناراضی هستند. حتی برخی از آن‌ها گمان می‌کنند که مشکل از آژانس‌های مسافرتی است. اما نیازی به نگرانی نیست. رفع این چالش‌ها راه‌حل خودش رو دارد.

شرط چارترکننده‌ها برای ارائه بلیت پرواز برگشت از کیش

از عید سال ۱۴۰۲ تا الان چارترکننده‌های پرواز کیش به مشهد، بلیت پرواز تکی را با نرخ مصوب اراده نمی‌دهند. آن‌ها می‌گویند تور کیش از مشهد را فقط با هتل‌های مدنظر ما رزرو کنید تا بلیت پرواز برگشت را با نرخ مصوب (حداکثر ۱.۳۶۰.۰۰۰ تومان) ارائه دهیم. در غیر این صورت بایستی بلیت پرواز برگشت کیش به مشهد را حداقل با مبلغ ۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان تهیه کنید. اما دلیل این زور و اجبار برای رزرو هتل‌های مدنظر چارترکننده‌ها چیست؟

 تور کیش و قشم از مشهد افزایش حاشیه سود چارترکننده‌های پرواز کیش به مشهد

چارترکننده‌ها علاوه بر ارائه بلیت پرواز، نسبت به گارانتی اتاق هتل‌ها نیز اقدام می‌کنند. یعنی چند مورد از اتاق‌ها را برای مدت مشخصی اجاره کرده و سپس خودشان آن‌ها را با سود مناسبی به فروش می‌رسانند. حالا هرچقدر که به تابستان نزدیک‌تر شویم به دلیل افزایش دمای هوا، تعداد مسافر تور کیش از مشهد کمتر می‌شود. به همین دلیل حاشیه سود چارترکننده‌ها جهت ارائه بلیت پرواز رفت‌وبرگشت به‌صورت تکی کاهش می‌یابد. در این مواقع چارترکننده اگر تعطیلات مناسبی برای افزایش موقتی مسافران وجود داشته باشد، از فرصت استفاده کرده و بلیت پرواز را فقط با اتاق هتل‌هایی که از قبل گارانتی کرده ارائه می‌دهد. به این شکل حاشیه سود فروشنده افزایش پیدا می‌کند؛ اما مسافر در انتخاب هتل محدودیت دارد.

تور کیش از مشهد با کدام هتل‌ها، پرواز برگشت دارد؟

در حال حاضر چارترکننده‌ها، هتل ثابتی را بر روی تور کیش از مشهد با پرواز برگشت ارائه نمی‌دهند. لیست این هتل‌ها هر چند روز یک‌بار تغییر می‌کند. احتمالاً دلیل تغییر نیز پر شدن هتل‌ها است. اگر می‌خواهید از آخرین لیست هتل‌هایی که در تور کیش از مشهد با پرواز برگشت ارائه می‌شود آگاه شوید می‌توانید با آژانس مسافرتی نهال گشت به شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ تماس بگیرید. این آژانس لیست کاملی از این تورها را در اختیار دارد.

راه‌حل رفع چالش رزرو پرواز برگشت تور مشهد به کیش

اگر می‌خواهید تور مشهد به کیش را با هتل مدنظرتان بدون محدودیت و با پرواز برگشت نرخ مناسب رزرو کنید، کافیست از خرداد به بعد سفرتان را انجام دهید. تا آخر اردیبهشت ۱۴۰۲ این مشکل وجود دارد. اما از خرداد تعداد مسافران به‌شدت کاهش می‌یابد و چارترکننده‌ها دیگر نمی‌توانند این قانون را جهت رزرو پرواز برگشت اعمال کنند.

 تور کیش و قشم از مشهد برای رزرو تور حواستان به تعطیلات خرداد ۱۴۰۲ باشد

توجه داشته باشید که دو تعطیلی مناسب در خرداد ۱۴۰۲ داریم که در روزهای یکشنبه و دوشنبه مصادف با ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه است. مسافران می‌توانند با دریافت مرخصی در روز شنبه، از پنجشنبه سفرشان را آغاز کرده و دوشنبه نیز به خانه برگردند. احتمال اعمال محدودیت پروازهای برگشت در این زمان به دلیل افزایش تعداد مسافر وجود دارد. پس سعی کنید خیلی سریع‌تر در ماه اردیبهشت نسبت به رزرو تور کیش خرداد اقدام کرده تا به این محدودیت برنخورید.

عدم برگزاری تور قشم از مشهد با پرواز مستقیم

در ایام عادی سال مخصوصاً فصل تابستان که تعداد مسافر به جنوب کشور کم است، مسافر کمی از مشهد به قشم سفر می‌کند. به همین دلیل برای ایرلاین‌های هواپیمایی، برگزاری پرواز مستقیم برای تور قشم از مشهد به صرفه نیست. حتی صندلی هواپیماها کامل پر نمی‌شود. در این مواقع تور مشهد به قشم با پرواز بندرعباس انجام می‌شود. پس از رسیدن به بندرعباس نیز مسافران با لنج یا اتوبوس‌های دریایی یک مسیر آبی ۳۰ الی ۴۰ دقیقه‌ای را به سمت قشم طی می‌کنند.

برگزاری پرواز مشهد به قشم در ایام پیک سفر

در ایامی مانند عید نوروز، زمستان و تعطیلات مناسب، ایرلاین‌ها حداقل دو پرواز در هفته برای مسیر مشهد به قشم برگزار می‌کنند. در این ایام تعداد مسافر قشم بیشتر می‌شود و می‌توانید مستقیما از مشهد به کیش سفر کنید.

تماس با یک مشاور خبره جهت رزرو تور جنوب کشور

باتوجه‌به وجود چالش‌ها و واجب بودن کسب آخرین اطلاعات جهت رزرو پرواز و هتل‌های کیش نمی‌توان بی‌گدار به آب زد. به همین دلیل نیازمند به راهنمایی‌های یک مشاور سفر مناسب هستید. مشاورین سفر اطلاعات کاملی از پرواز، هتل و تورهای جنوب کشور دارند. آژانس گردشگری نهال گشت جهت رزرو تور قشم و کیش از مشهد دارای مشاورین سفر خبره‌ای است. آن‌ها می‌توانند تمامی اطلاعات موردنیاز را به شما ارائه داده و پکیج مسافرتی مناسبی نیز برای شما تشکیل دهند. برای ارتباط با آن‌ها کافیست با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ تماس بگیرید یا به آدرس nahalgasht.com مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت مسافران از محدودیت پروازهای تور کیش و قشم از مشهد ۱۴۰۲»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..