تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین تکریم و معارفه رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرآنلاین، در مراسم تکریم و معارفه، فتحی، مشاور ریاست و مدیر دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری، با تاکید بر امر نظارت در دستگاه‌های مختلف دولتی یا خصوصی تصریح کرد و گفت: متولی کار نظارت در هر دستگاهی حراست است به طوری که با جمع آوری اخبار و اطلاعات از مجموعه سازمان و طبقه بندی اطلاعات به عنوان یک بازوی مدیریتی برای مشارکت در تصمیم گیری و تصمیم سازی های سازمان این اخبار و اطلاعات را در اختیار مدیریت ارشد سازمان قرار دهد.

وی افزود: اساسی ترین وظیفه حراست صیانت مادی و معنوی از مجموعه سازمان است و کلید واژه موفقیت هر حراستی می تواند صیانت از مجموعه سازمان خود باشد . اگر کار حراست با نگاه صیانتی انجام نشود کار به تذکر و توبیخ می رسد.


فتحی با تاکید بر جایگاه ویژه هرمزگان در حوزه ترانزیت کشور و زحمات مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: ما معتقدیم هرمزگان دروازه تجارت کشور است و در سالهای تحریم و فشارهای ناشی از آن، تمام تلاش برآن بوده که مبادی ورودی و خروجی زمینی خود را تقویت کنیم تا کشور دچار تلاطم نشود و از این رو هرمزگان و بخصوص بندر شهید رجایی، جایگاه کشوری و حتی جهانی ویژه ای دارند.


مدیر دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری به اهمیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اشاره کرد و گفت: این سازمان ابتدا باید از ۲۲۰ هزار کیلومتر راه جاده ای نگه داری کند، سپس ۵۵۰ هزار مکانیزم حمل و نقل را مدیریت کند و وظیفه دیگر آن، ساخت و توسعه راه روستایی است که از سال های گذشته به عهده این سازمان قرار گرفته است و از این رو حراست جایگاه ویژه ای دارد و باید از حقوق دولت و بیت المال به درستی حفاظت کند.
فتحی ادامه داد: از این سو، نیاز است که حراست هر اداره یک نیروی، مشاور، امین و متخصص باشد و حتی در جهاتی برای افزایش راندمان سازمان، به ما نیز کمک کند و مشاوره دهد.

وی خاطر نشان کرد: حراست باید خدمتگزار امین مردم باشد چرا که خطای ما حراست ها به پای مکتب ما نوشته می شوداین در حالی است که ما پیرو مکتب شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید همت هستیم ، بنابراین خروجی مکتب مانباید ، ناکارآمدی و سوء مدیریت باشد.

در ادامه مراسم، عباس شرفی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، گفت: اداره حراست، یکی از ارکان اصلی راهداری و حمل و نقل است که نقش بسیار تعیین کننده در نظارت و کنترل اوضاع دارد و در شرایط فعلی اداره راهداری دارد و من به نوبه خودم از زحمات شبانه روزی همکاران این مجموعه بسیار سپاسگزارم.

شرفی افزود: تا جایی که برای اداره ما مقدور است در زمینه رفع نیازمندی های این حوزه اقدامات لازم صورت پذیرد. اقتدار حراست بسیار مهم است. اداره حراست هم از نظر تأمین نیروی انسانی و هم از لحاظ تجهیزات و امکانات باید دارای اقتدار باشد.


وی افزود: اساسی ترین وظیفه حراست صیانت مادی و معنوی از مجموعه سازمان است و کلید واژه موفقیت هر حراستی می تواند صیانت از مجموعه سازمان خود باشد. شرفی در پایان برای محمود مرسل پور و امین دادخدایی آرزوی توفیق کرد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین تکریم و معارفه رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..