تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




البرهان: ما تا آخرین سرباز خواهیم جنگید

«عبدالفتاح البرهان» روز سه شنبه در سخنانی در حین بازدید از نیروهای ارتش سودان گفت: نیروهای ما این نبرد را به نمایندگی از مردم خود رهبری می‌کنند.

فرمانده ارتش سودان به نیروهای واکنش سریع به فرماندهی حمدیتی هشدار داد که نیروهای ارتش هنوز از قدرت مرگبار خود استفاده نکرده‌اند، اما اگر دشمن به ندای عقل گوش فرا ندهد، مجبور به این کار می‌شود.

البرهان تأکید کرد که نیروهای ارتش سودان تا آخرین سرباز با نیروهای واکنش سریع خواهند جنگنید تا این کشور در امنیت و آرامش باشد.

وی گفت که توافق برای تمدید آتش بس جهت تسهیل خدمات برای شهروندانی بود که از «تجاوزات شورشیان» خسته شده بودند.

دیروز دوشنبه، ارتش سودان به فرماندهی «عبدالفتاح البرهان» و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) آتش‌بس در این کشور را برای ۵ روز تمدید کردند.

آتش بس تاکنون بارها در سودان اعلام شده اما به صورت روزانه توسط طرف‌های درگیر در این کشور نقض شده است.

شب گذشته (یکشنبه) نیز آمریکا و عربستان طرف‌های درگیر در سودان را به عدم پایبندی به آتش بس کوتاه مدت متهم و اعلام کردند که این امر مانع رسیدن کمک‌های بشردوستانه به مردم سودان می‌شود.

سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش به فرماندهی عبدالفتاح البرهان و نیروهای واکنش سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در پایتخت خارطوم و سایر شهرهای شمال و غرب کشور بوده است.

جنگ در سراسر سودان بیش از ۱۸۰۰ کشته برجای گذاشته است. سازمان ملل اعلام کرد که بیش از یک میلیون نفر در داخل سودان آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار نفر به کشورهای همسایه پناه برده‌اند.

310310




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «البرهان: ما تا آخرین سرباز خواهیم جنگید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..