تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشکسوت باشگاه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی را شست و پهن کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی را شست و پهن کرد

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مقابل هوادار در جام حذفی به ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال حمله کرد.

حالا وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس که با اظهاراتش جنجال‌ساز می‌شود، در ویدیویی جدید به گل‌محمدی حمله کرده و گفت: چرا آقای گل‌محمدی جنگ روانی درست کردی؟ مربی حریف، ساپینتو، هم حقی دارد. می‌تواند انتخاب کند تیمش با چه داوری بازی کند. داوران ایران نتوانستند حق را رعایت کنند. چه اشکالی دارد می‌گوید داور خارجی می‌خواهد؟ چرا حرف دری وری به او می‌زنید؟ شما فرشته نیستید!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشکسوت باشگاه پرسپولیس یحیی گل‌محمدی را شست و پهن کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..