تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل در فاروج خراسان شمالی؛ ارتفاع آب در یک روستا به ۴ متر رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: سیل شب گذشته به ۴۰ واحد مسکونی روستای استاد از توابع شهرستان فاروج خسارت وارد کرد و به ۲۴۱ نفر نیز امدادرسانی کردند.

غلامرضا شفیق سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: بر اساس گزارش اولیه، آسیب به ۴۰ واحد مسکونی در روستای استاد از حداقل تا ۱۰۰ درصد است. وی خاطرنشان کرد: ۱۰ واحد مسکونی در روستای گلیان شیروان هم دچار آبگرفتگی شد که پاکسازی آن به وسیله امدادگران جمعیت هلال احمر انجام شد.

او اضافه کرد: ۲۱ دستگاه خودرو در سیلاب شب گذشته دچار آسیب شد ضمن اینکه در روستای "گلیان" شهرستان شیروان ۲ نفر و در روستای "استاد" شهرستان فاروج نیز ۲ نفر جان باختند.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های دریافت شده تاکنون، بیش از ۴۰۰ راس دام در اثر سیل تلف شدند، گفت: در این سانحه طبیعی حدود هزار مترمربع از طرح هادی روستای استاد و ۲۰ متر طول دیوار ساحلی این روستا دچار آسیب و خسارت شد.

شفیق افزود: سیل شب گذشته خسارت‌های قابل توجهی در بخش‌های کشاورزی، دامی و مسکونی استان برجا گذاشت و میزان خسارت‌ها به بخش‌های مختلف کشاورزی و زیرساختی در دست بررسی است.
امدادرسانی به ۲۴۱ نفر

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در ادامه افزود: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۲۴۱ نفر در سیل و آبگرفتگی شب گذشته امدادرسانی کردند و ۱۵۵ نفر را اسکان اضطراری دادند.

وی ادامه داد: به شهرستان‌های شیروان و فاروج بیشترین خسارت وارد شده است. شفیق اظهار کرد: بارش شدید باران در مدت ۲۰ دقیقه در شامگاه گذشته موجب جاری شدن سیلاب به ارتفاع چهار متر در رودخانه روستای استاد شهرستان فاروج شد و خسارات مالی و جانی به بار آورد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی ادامه داد: با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های خدمات‌رسان استان برای امداد در حادثه‌های احتمالی به حالت آماده باش درآمدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل در فاروج خراسان شمالی؛ ارتفاع آب در یک روستا به ۴ متر رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..