تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین / رئیس قوه قضائیه سخنران ویژه مراسم

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی خاطرنشان کرد: خردادماه در تقویم جمهوری اسلامی مناسبت‌های متعددی را در دل خود جای داده که از جمله می‌توان به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان، ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام و قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ مردم دشت ورامین اشاره کرد.

وی افزود: بر همین اساس و در آستانه شصتمین سالگرد این قیام ماندگار کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه خواهد بود و علیرضا فخاری استاندار تهران نیز در این کنگره شرکت خواهد داشت.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با دعوت از عموم مردم به ویژه نسل جوان برای حضور در این مراسم و کنگره گرانقدر گفت: امروز همه وظیفه داریم، تا از این انقلاب حراست و پاسداری و فرهنگ دینی و انقلابی را به نسل آینده منتقل کنیم.

 منبع : ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کنگره ملی شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین / رئیس قوه قضائیه سخنران ویژه مراسم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..