تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال ۱۰۰ واحد صنعتی دیگر کردستان گازدار می‌شوند

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان در بیست و ششمین جلسه کار گروه گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد استان کردستان به اهمیت گسترش و توسعه صنعت گاز اشاره و اظهار داشت: توسعه بخش صنعت محرک اصلی رشد، موفقیت و نوآوری کشور‌ها محسوب می‌شود و این بخش علاوه بر ایجاد ارزش‌افزوده بیش از سایر بخش‌های اقتصاد منجر به ایجاد اشتغال خواهد شد. ارزش‌افزوده، اشتغالزایی، تحریک نوآوری و پاسخگویی به نیاز‌های مصرف‌کنندگان عوامل کلیدی رشد اقتصادی بلندمدت و پایدار هستند.

او افزود: با در نظر گرفتن جایگاه و نقش راهبردی منابع عظیم گاز در سیاست‌های کلان اقتصادی، این صنعت قادر خواهد بود در صف ارکان اصلی و اساسی توسعه و رشد واحد‌های تولیدی و صنعتی قرار گیرد و این نقش در استان کردستان نیز موجب تامین پایدار انرژی برای صنایع شده است.

فعله گری به تعداد صنایع گازدار شده در قالب مصوبه شورای اقتصاد تا پایان اریبهشت ماه اشاره کرد و گفت: تاکنون هزار و ۱۸۴ واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد گازدار شده اند که با تحت پوشش قرار گرفتن این تعداد صنایع سالانه در مصرف ۴۷ میلیون لیتر سوخت‌های مایع صرفه جویی می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان افزود: در سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی برای گازرسانی به ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی صورت گرفته که برای تمامی پروژه‌ها گازرسانی به واحد‌های صنعتی پیمانکار انتخاب یا مراحل قانونی طی شده است.

او یادآور شد: در حال حاضر با گازرسانی به ۱۱۸۴ واحد تولیدی و صنعتی ۹۴ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع انجام گرفته که در سال ۱۴۰۲ با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۶ درصد افزایش خواهد یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال ۱۰۰ واحد صنعتی دیگر کردستان گازدار می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..