تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تذکر نماینده چابهار به رئیس جمهور در زمینه‌ی رفع محدودیت پلتفرم‌های خارجی

نماینده چابهار خطاب به رئیس جمهوری گفت گردش مالی ۵۰ هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها فاجعه و دهن‌کجی به مردم است.

معین‌الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خرداد) در زمینه‌ی محدودیت‌های پلتفرم‌های فضای مجازی و ساخت بیمارستان در اندونزی به سیدابراهیم رئیسی تذکر شفاهی داد.

به گزارش خانه ملت، نماینده‌ی مردم چابهار، نیک‌شهر، کنارک و قصرقند از رئیس جمهوری پرسید: «بستن پلتفرم‌های فضای مجازی در شرایط پرالتهاب پاییز 1401 بود، اکنون با گذر از آن شرایط ادامه محدودیت‌ها به چه معنا است؟»

او در ادامه گردش مالی 50 هزار میلیاردی فیلترشکن‌ها را یک فاجعه و دهن‌کجی به مردم دانست و خطاب به رئیس جمهور گفت: «نمی‌شود شما به عنوان رئیس جمهور و من به عنوان نماینده به دنبال تیک آبی اینستاگرام باشیم و ملت را از کسب و کار مجازی خود محروم کنیم، لذا بر مبنای اصل 9 قانون اساسی به رئیس جمهور تذکر می‌دهم نسبت به رفع محدودیت از پلتفرم‌های فضای مجازی به قید فوریت اقدام کند.»

سعیدی در بخش دیگری از تذکر خود به شرایط شهرستان‌های قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد اشاره کرد که حتی یک تخت بیمارستانی ندارند و در همین شرایط ریاست جمهوری در اندونزی قول ساخت ۱۲ بیمارستان را می‌هد: «آقای رئیسی، به کجا چنین شتابان؟ اول دردهای بی‌پایان مردم سیستان و بلوچستان را ببینید و بعد به فکر مردم اندونزی باشید.»

این نماینده ماه‌ها است که نسبت به فیلترینگ پلتفرم‌های مجازی خارجی واکنش نشان می‌دهد. دی ماه سال گذشته هم زمانی که حساب کاربری رئیس دولت در اینستاگرام تیک آبی و در توییتر تیک خاکستری گرفته بود، گفت: «با توجه به شرایط آرامی که در کشور وجود دارد از رئیس جمهور انتظار داریم بحث فضای مجازی را جدی بگیرند و پلتفرم‌هایی که را فیلتر شدند و باعث بیکاری حجم عظیمی از مردم شدند، آزاد کنند. نمی‌شود ما و شما دنبال تیک آبی و خاکستری باشیم اما مردم دسترسی نداشته باشند.»

روز گذشته جلال رشیدی کوچی، دیگر نماینده مجلس هم به گردش مالی سنگین فیلترشکن‌ها اشاره کرده و گفته بود بازار پرسود و مکاره‌ای پشت پرده فیلترینگ شکل گرفته است. او همچنین تداوم محدودیت‌ها و ادامه فیلترینگ را نوعی لجبازی خوانده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تذکر نماینده چابهار به رئیس جمهور در زمینه‌ی رفع محدودیت پلتفرم‌های خارجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..