تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای لوح برتر برند مسئولیت‌های اجتماعی کشور به فولاد سنگان

اهدای لوح برتر برند مسئولیت‌های اجتماعی کشور به فولاد سنگان

به گزارش بورس نیوز، همایش یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در مرکز همایش­‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با رای هیأت داوران و دبیرخانه علمی همایش، موفق به کسب عنوان شرکت برتر و دریافت لوح ویژه در حوزه "برند اخلاق مدار" شد.

لازم به ذکر است فولادسنگان سال گذشته نیز جایزه پلاتین (فوق طلایی) را در حوزه عمل به مسؤلیت‌های اجتماعی نیز کسب نمود و امسال هم با توجه به اقدامات کاربردی و اثربخشی که در حوزه اخلاق سازمانی، رفاه کارکنان و خانواده هایشان داشته است، موفق به کسب جایزه برتر در این رویداد گشت.

این همایش با حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت، جهاد دانشگاهی، سازمان متخصصین و مدیران ایران، بنیاد کارآفرینان، سازمان بین المللی برند ایران و مجمع عالی کارآفرینان برگزار شد و پس از ارزیابی توسط کمیته علمی و هیأت داوران از شرکت‌های برتر با اهدای لوح سپاس از آنان قدردانی شد.

این همایش با حضور نمایندگان مجلس، معاون وزیر اقتصاد و دارایی، دبیر فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی، رئیس گروه دوستی ایران و فرانسه و عضو هیئت رئیسه گروه‌های دوستی ایران و چین برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای لوح برتر برند مسئولیت‌های اجتماعی کشور به فولاد سنگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..