تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش عالی "آریا" در ا&#1585

فروش عالی آریا در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

به گزارش بورس نیوز، "آریا" در ماه اردیبهشت ۱۷۴ هزار تن انواع محصولات تولید کرده که نسبت به اردیبهشت سال گذشته دارای ۶ درصد رشد بوده است.

همچنین "آریا" در طی اردیبهشت اقدام به فروش ۱۰۷ هزار تن محصولات خود کرده که نسبت به اردیبهشت ۱۴۰۱ دارای ۲ درصد رشد بوده است.

مقدار فروش اردیبهشت سال ۱۴۰۲ نسبت به ماه گذشته نیز دارای ۲۱ درصد رشد بوده است. لازم به ذکر است مقدار فروش تجمعی آریا در طی دو ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته ۸ رشد داشته است.

مبلغ عالی فروش "آریا" در طی ماه اردیبهشت ۳۱ هزار میلیارد ریال بوده است. این در حالی است مبلغ فروش اردیبهشت آریا نسبت به ماه گذشته ۲۰ درصد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۸ درصد رشد داشته است. مبلغ فروش تجمعی دو ماهه اول سال ۱۴۰۲ آریا معادل ۵۷ هزار میلیارد ریال بوده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش عالی "آریا" در ا&#1585»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..