تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک دستگاه MRI پیشرفته از محل اعتبارات وام بانک جهانی به بیمارستان فارسان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،دکتر محسن آقایی در تشریح این خبر اظهار داشت: دستگاه MRI پیشرفته ۱.۵ تسلا از محل اعتبارات وام بانک جهانی تحت نظارت سازمان جهانی بهداشت (WHO) خریداری و از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

وی افزود: این دستگاه با ارزش ریالی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال، محصول شرکت زیمنس آلمان با کیفیت تصویربرداری بسیار بالا از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در کشور بشمار می‌رود.

دکتر آقایی با بیان اینکه این دستگاه از تجهیزات سرمایه‌ای محسوب می‌شود اضافه کرد: با آماده‌سازی فضای فیزیکی جهت نصب و اضافه شدن این دستگاه به چرخه درمانی استان با تعرفه دولتی، نیاز مردم شهرستان‌های فارسان، اردل و بخش‌هایی از کوهرنگ برای دریافت خدمات تشخیصی درمانی مرتفع می‌شود.

به گفته وی؛ از ابتدای امسال تاکنون ۲ دستگاه MRI پیشرفته وارد استان چهارمحال و بختیاری شده است و به زودی نیز یک دستگاه دیگر برای بیمارستان هاجر(س) شهرکرد، به تجهیزات درمانی این استان اضافه خواهد شد.

وی در پایان افزود: افزایش میزان رضایتمندی مردم با توسعه زیرساخت‌های سلامت و بهبود کیفیت ارائه خدمات، همچنین ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی و دستیابی به اهداف عالیه نظام سلامت همواره مورد تاکید است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک دستگاه MRI پیشرفته از محل اعتبارات وام بانک جهانی به بیمارستان فارسان اختصاص یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..