تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی طایفه‌ای در اهواز/ ۱۲ نفر دستگیر شدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۱۲ عامل تیراندازی غیرمجاز در سطح یکی از مناطق شهر اهواز شناسایی و دستگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زلقی اظهار داشت: ۱۲ عامل تیراندازی غیرمجاز در سطح یکی از مناطق شهر اهواز شناسایی و دستگیری شد.

وی با اشاره به جزییات این عملیات گفت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی طایفه‌ای در محله‌ای از شهر اهواز، ماموران پلیس اقدامات خود را برای شناسایی عوامل تیراندازی آغاز کردند.

وی با بیان اینکهع ماموران کلانتری ۲۸ اهواز در پی عملیات اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۱۲ نفر از عاملان تیراندازی در شهر اهواز شدند گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اهواز در ادامه بیان کرد: پنج قبضه سلاح گرم شامل ۲ قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری و همچنین ۵۴ عدد فشنگ جنگی کلاش، ۱۶ عدد فشنگ جنگی کلت کمری و ۱۲ عدد فشنگ شکاری به همراه چهار خشاب مربوطه در این عملیات کشف و ضبط شد.

سرهنگ زلقی بابیان اینکه افراد دستگیر شده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: پلیس و دستگاه قضایی برخورد‌های قاطعانه خود را با عاملان تیراندازی آغاز کرده است و عوامل تیراندازی در سریعترین زمان ممکن دستگیر می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی طایفه‌ای در اهواز/ ۱۲ نفر دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..