تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی؛ دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کیست؟

حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی طی حکمی از سوی حجت الاسلام کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به عنوان دبیر این ستاد منصوب شده و جایگزین هاشمی گلپایگانی شد. مراسم معرفی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

بیوگرافی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی

حجت الاسلام طاهری آکردی، متولد سال ۱۳۵۴ در قم است. وی در سال ۱۳۶۸ وارد حوزه علمیه قم شد. وی در کنار دروس حوزوی به دروس دانشگاهی نیز پرداخت و در سال ۱۳۹۰ موفق به اخذ مدرک دکتری در رشته ادیان و عرفان شد و اکنون به عنوان عضو هیئت علمی و دانشیار گروه ادیان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) فعالیت می کند.

مشاور فرهنگی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، ریاست مرکز آموزش مجازی موسسه امام خمینی(ره) و ریاست موسسه بین المللی آینده پژوهی، دین و صلح جهانی از سوابق وی است.

بیوگرافی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی

محمد حسین در کنار دروس حوزوی به دروس آکادمیک و دانشگاهی نیز پرداخت. او در سال ۱۳۸۰ موفق به اخذ مدرک کارشناسی الهیات و معارف اسلامی، در سال ۱۳۸۵ موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته دین شناسی و در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ مدرک دکترا در رشته ادیان وعرفان از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم شد. موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد ایشان گفتگوی اسلام و مسیحیت و موضوع رساله دکتری ایشان نیز مقایسه تطبیقی میان سازمان روحانیت شیعه با نهاد کلیسای کاتولیک بود که هر دو به کتاب تبدیل شده است.

بیوگرافی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی


ایشان در کنار تحصیل به آموزش زبانهای عربی وانگلیسی نیز پرداخت و تا حد مکالمه و درک مطلب آنان را آموخت. یادگیری ابزارها و مهارتهای پژوهشی مانند تایپ، ویندوز و برنامه های کاربردی تحت آن، فن ویراستاری، صفحه آرایی، و مانند آن از جمله موارد قابل ذکر است که برای انجام بهتر پژوهش انجام داده است. در همین راستا ایشان تا کنون بیش از ۵ کتاب و حدود ۳۰ مقاله تدوین کرده و در چندین همایش بین المللی داخلی و خارجی به عنوان مولفِ مقاله و یا داور شرکت کرده است. همچنین دهها پایان نامه و رساله در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را به عنوان راهنما و مشاور مدیریت نموده که فهرست آنان در سایت موجود است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی؛ دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..