تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Lord of the Rings Gollum برای کامپیوتر

2.4/5 - (31 امتیاز)

بازی The Lord of the Rings Gollum را می‌توانیم یک اقتباس رسمی برای ارباب حلقه‌های تالکین در صنعت بازی‌های ویدیویی بدانیم. کنترل شخصیت گالوم از این جهان را برعهده خواهید داشت و در حالی که او چیزی برای از دست دادن ندارد، باید ببینیم که تا کجا پیش رفته و می‌تواند Precious خود را پس بگیرد. در این اثر باید به موازات رویدادهای توصیف شده حرکت کرده و یک تجربه اکشنو ماجراجویی در دنیایی تعاملی و کاملا حماسی داشته باشید. شما نقش گالوم مرموزی را دارید که در سفر خطرناکی قرار گرفته و درمی‌یابد که چگونه می‌تواند قدرتمندترین شخصیت‌های سرزمین میانه را فریب دهد.

The Lord of the Rings: Gollum PC-FLT | ElAmigos | DODI Repack

دانلود-بازی-The-Lord-of-the-Rings-Gollum

داستان‌های ناگفته‌ای در بازی جریان دارد و باید از خطراتی جان سالم به در ببرید که پیش‌تر حتی جرات صحبت کردن در مورد آن هم وجود نداشت. تلاش ناامیدانه گالوم در بخش داستانی را شاهد هستیم که حتی در کتاب هم تالکین به تفصیل در مورد آن صحبت نکرده بود. تجربه‌ای باورنکردنی را داریم که به کتاب‌ها وفادار مانده و گالوم در طول پرواز خود از موردور، به سمت سیاه چاله‌های تراندویل الونکی حرکت می‌کند. پدر لگولاس همراه با وی داده و یک تجربه مخفی کاری جالب در سفر فوق العاده وی خواهیم دید. گالوم اکنون چابکی و تیز هوشی بالایی داشته و از مهارت‌های منحصر به فرد خود برای کاوش و نفوذ به مکان‌های افسانه‌ای استفاده می‌کند.

تصاویر-بازی-The-Lord-of-the-Rings-Gollum تصاویر-بازی-The-Lord-of-the-Rings-Gollum تصاویر-بازی-The-Lord-of-the-Rings-Gollum تصاویر-بازی-The-Lord-of-the-Rings-Gollum تصاویر-بازی-The-Lord-of-the-Rings-Gollum تصاویر-بازی-The-Lord-of-the-Rings-Gollum info

Play as Gollum on his quest to retrieve his Precious. You will need to climb the mountains of Mordor, sneak around Mirkwood and make difficult choices. Who will gain the upper hand: the cunning Gollum or the innocent Smeagol?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11

Processor: Intel Core i5-4690 / AMD Ryzen 3 1300X

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060, 6GB / AMD Radeon R9 290X, 4GB

DirectX: Version 12

Storage: 45 GB available space

Additional Notes: at Low preset and 1080p, Ray Tracing off

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11

Processor: Intel Core i7-8700K / AMD Ryzen 5 3600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3070, 8GB (with DLSS Quality Setting) / AMD Radeon RX 6750 XT, 12GB

DirectX: Version 12

Storage: 45 GB available space

Additional Notes: at Medium preset and 1080p, Ray Tracing on

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Lord of the Rings Gollum برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..